Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 23:11   #40
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Gjør jeg noe feil?

Opprinnelig lagt inn av vildenott, her.

Nei, jeg forstår det i teorien, men da lurer jeg veldig på hva "for mye" er? Føler selv at jeg spiser ca like mye som jeg alltid har gjort, bare at jeg spiser minimalt med karbo. Etter alt jeg har lest skal du jo kunne spise deg mett til hvert måltid og det føler jeg at jeg gjør sjekker at jeg er i ketose hver kveld og stiksen er nesten så lilla som den kan bli. Blir bare helt tullete av å ikke se noen resultater når jeg jobber så hardt :/ har trent fire ganger denne uka, spist tre sunne og karbofattige måltider hver dag, så kjenner at motivasjonen så smått begynner å forsvinne... Bare EN kilo hadde gitt meg det sparket jeg trenger.... Men jaja, skal ikke gi opp før det har gått hvertfall fire uker uten nedgang, går jeg ikke ned da får jeg konkludere med at lchf ikke var noe for meg og prøve noe annet Noen som har noen erfaringer som nybegynner å dele med meg?

Om du er normalvektig og spisr like mye som du alltid har gjort ville jeg ikke forventet mye nedgang. På lavkarbo spiser man lettere mindre fordi man spiser mettende mat. Om du inntar 2000 kcal, du som er så lav, eller var det hun andre? kan det være litt i overkant om du vil ned. Men du burde jo ikke sulte så kanskje du skulle akseptere at kroppen din er slik den er? Jeg vet det er lett å si, men kanskje du er sunn nok og bør fokusere på sunnhet fremfor mageruter, liksom. Om du spiser lavkarbo, unngår alkohol og snop vil du ihvertfall unngå de fleste livsstilssykdommer og beholde en normalvektig kropp.