Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-14, 11:04   #1
Inguz
Medlem

Inguz sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
Inguz er på en erverdig vei

Nescafé Espresso - ikke bra?

Jeg har drukket ganske mye Nescafé Espresso de siste 2-3 måneder, og har aldri fundert over om den kan være dårlig på ketogent kosthold. Før nå, da.

I forrige uke og i helga var jeg i en nokså heavy ketose, og denne uka sliter jeg igjen. Måtte til og med kjøpe stix, og null utslag som jeg trodde. Har ikke spist annet enn det jeg vanligvis gjør og alt er innenfor strengt ketogent. Har drukket et glass rødvin hver kveld denne uka, men også det gjør jeg nokså ofte uten at det ødelegger.

Anyway, jeg har ikke drukket av denne Espressoen et par uker før jeg kjøpte nytt glass først til stallen for en liten stund siden (men der ble det kun små mengder) og så et til hjem på mandag. Har drukket endel av den denne uka, men også over de siste 3-4 mnd hvor jeg jo faktisk har slitt med å holde ketose og ikke har gått ned.
Vanlig kaffe har ikke bremset meg, så jeg mistenker nå denne pulvergreia. Det står at den er laget av 100% kaffe, og det er ikke oppført noe næringsinnhold.

Andre som har mistenkt denne? Eller som har noen idéer om denne kan være synderen?

Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf Svar med sitat