Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-14, 01:23   #22138
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du syns det er bedre å være kronisk syk?... Jeg har selv problemer med fargen lysegult pga noen tabletter jeg måtte spise mye av i barndommen, men jeg vet jo at det var mye vondere med blærekatarr så selv om jeg hylte og spydde og de måtte knuse dem bittesmå så er jeg jo takknemlig for at de tok kampen.

Nei? Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at jeg skjønner at hun vil prøve unngå tvang om det er mulig. Jeg har i disse dager ganske nøyaktig 10-års erfaring med medisinering av et kronisk sykt barn i nær familie (der jeg er den eneste som har full kontroll på medisiner i tillegg til foreldrene, og som bl.a innebærer å sette en intramuskulær sprøyte hver dag, og andre medisiner 3 ganger daglig). Må være mye bedre å finne en metode som ikke innebærer tvang, om det er mulig.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo