Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-14, 11:50   #1
agurka
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2014
agurka er på en erverdig vei

Til alle som brenner for lavkarbo

Hei alle lesere! Jeg er ny her, men har gått på lavkarbo i 2,5 måned, og har niiilest i disse månedene.sorry for evn. all skrivefeil som måtte komme opp, men det er ikke det jeg ønsker å snakke om,så ikke heng deg opp i det heller!
Jeg tror aldri i værden lavkarbo kommer til å bli annerkjent som et godt kosthold som gjør deg frisk for både for det ene og det andre. Noen tilogmed slutter på medisiner de har gått på i mange år. Noen diabetikkere blir såogsi friske. Dette må dere som ikke hvet dette fra før av hvite, at industrien tjener seg styrtrike på at vi blir fetere og fetere og legemiddelindustrien tjener seg rikere og rikere på at vi blir sykrere og sykere av all den ferdig maten vi spiser, alt det industrielllagde fettet vi får i oss osv. industrien er mektige og de bruker sin makt for alt den er verdt for at de forsetter å tjene pengere på dette. Jada internationalt er det flere og flere eksperter som friskmelder det mettede fettet, folk begjynner å få øynene opp, så kansje en gang vill ringvirkningen komme... vi håper jo selvfølgelig på dette.

agurka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat