Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-14, 13:28   #22187
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Legen mente jeg kom til å bli frisk over helga bare jeg fikk kommet i gang med tablettene og ikke trengte sykmelding. Ja, men jeg har som sagt allerede hatt 2 dager, så da blir det allerede 7 av mine dager. Syns det er litt mye allerede i januar.... . Han får lett luftveisinfeksjoner fordi han har trange luftveiene etter at han ble født tidlig, så vi må nok regne med hvertfall en slik runde til i vinter. Betyr det at vi må være hjemme uten lønn alle de andre sykedagene? Siden jeg allerede jobber 80 % kommer jo det til å merkes fort.

Kan dere ikke søke om å få flere sykedager på grunn av at han er prematur og blir lettere syk? Det fikk vi da poden var liten, han er hjertebarn og ble regnet som kronisk syk. Ironisk nok er han familiens friskeste.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)