Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-14, 20:54   #6
sonim
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Til alle som brenner for lavkarbo

Man kan jo også spørre seg selv hvorfor farmasøytfirmaer som i realiteten styrer både legeutdanning og forskning innenfor medisin, ikke ønsker forske mer på naturlig uortodoks medisin i den vestlige verden (kapitalismen del av verden).

Jeg kan nevne støtte til forskning innenfor akupunktur, kiropraktikk, alternativ medisin und so weiter.

Det bor 1,3mrd mennesker i Kina, kanskje 300 millioner av de benytter seg og har glede av vestlig medisin. Resterende 10000millioner overlever og klarer seg med "hokus pokus medisin" som du ikke finner en eneste vestlig lege eller firma som ønsker forske på....Kor mange mennesker bor det i Europa?

Igjen, legestanden i vestlige verden gidder da vel ikke sage over greina de sitter på heller. Da blir de "arbeidsledige" (satt veldig på spissen).

Men, heldigvis brenner jeg og flere for både naturmedisin og alternativer til et "vestlig kosthold" som rett og slett bare fungerer. Uten forskning og millioner av penger til kunstig fremstilling av næring og preparater :-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat