Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-14, 06:49   #7
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Til alle som brenner for lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av agurka, her.

Hei alle lesere! Jeg er ny her, men har gått på lavkarbo i 2,5 måned, og har niiilest i disse månedene.sorry for evn. all skrivefeil som måtte komme opp, men det er ikke det jeg ønsker å snakke om,så ikke heng deg opp i det heller!
Jeg tror aldri i værden lavkarbo kommer til å bli annerkjent som et godt kosthold som gjør deg frisk for både for det ene og det andre. Noen tilogmed slutter på medisiner de har gått på i mange år. Noen diabetikkere blir såogsi friske.

Det var da voldssomt til optimisme

Vi som har vært her i noen år kan bekrefte at folks tro på lavkarbo har endret seg drastisk de siste årene. Troen på lavkarbo har faktisk eksplodert! Selvsagt vil man alltid få noen motstandere, men hva så, det er jo deres problem. Jeg kan love deg at lavkarbo er langt mere anerkjent nå enn for 8 år siden, faktisk langt mere enn for 2 år siden.
På et sånt forum som dette er jo ikke dette en nyhet, vi VET at lavkarbo er lurt for mange tilstander, deriblandt begge typer diabetes. De fleste er jo her nettop fordi de har tro på dette.

Flott at du også har funnet ut av dette

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat