Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-14, 15:06   #316
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skuffa!

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Check.
Dusteforslag, har du ikke noe bedre å komme med kan du la være.
Foreslår du leser deg opp på hvor mange karb øl og pizza inneholder.

Når du tilfører kroppen raske karbohydrater forstyrres fettforbrenningen, og det kan ta dager eller uker - ganske individuelt - å tilbakestille den igjen. Etter to pizzastykker og øl hadde jeg forventet å gå OPP et par kilo den følgende uken (siden kroppen min ville samlet vann og vært forstyrret) og tatt hundre gram ned som en uventet og gledelig seier.

Om du kjenner kroppen din og vet at den håndterer plutselige omveltninger annerledes, er ikke det noe folk som skriver svar til deg kan gjette, og når man leser det du skrev i ditt forrige innlegg er den nærliggende tanken at du kanskje ikke har satt deg inn i dette med utskeielser på ketogent kosthold.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat