Tråd: "JENTEMAT"
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-04, 22:37   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg har et helt hefte med muffins oppskrifter. Noen kakemuffins og noen matmuffins. Jeg har sittet og sett litt på dem, og jeg vil jo tro at de fleste der kan gjøres om til Lavkarbo muffins, men jeg har bare prøvd en, og de ble gode. den oppskriften finner jeg ikke igjen. Mulig jeg har lagt den igjen hos dattern min. Skal sjekke. Det var sjokolade, nøttemuffins.

Hvis det går an¨å bytte ut melet med sojamel/proteinmel eller nøttemel, så har jeg mange oppskrfter....

Hva er du egentlig ute etter da, Fedonisten?

Er det heftet til Hvoslef? Eller?

Hva jeg er ute etter? Egentlig er jeg ute etter oppskrifter på "kaker" som enten ER eller som jeg kan gjøre litt mer "mat-aktig" og "lovlig" uten at det smaker papp og spon.....

SEND OPPSKRIFTER DA SØTE, SNILLE DU!!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat