Opprinnelig lagt inn av senka, her. Hei Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg eller har opplevd noe lignende. De siste 2-3 gangene da jeg drakk pils, ble jeg veldig dårlig av halsbrann og måtte kaste opp.Drikker bare 5-6 ganger i året, og det blir ikke så mange heller, maks 5 halvliter. I hverdagen har jeg aldri halsbrann. Blir lei meg og tenker, skal jeg ikke klare lenge å ta noen pils ute med venner Har lavkarbo litt skylda at jeg enda verre tåler pils....?? Kjøpte på apoteket Galieve tyggetabletter mot halsbrann som jeg ble anbefalt. Var ute i går og tok dem før jeg begynte å drikke, og det gikk bedre, har ikke ihvertfall kastet opp. Takker for svar
Opprinnelig lagt inn av senka, her.
Hei Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg eller har opplevd noe lignende. De siste 2-3 gangene da jeg drakk pils, ble jeg veldig dårlig av halsbrann og måtte kaste opp.Drikker bare 5-6 ganger i året, og det blir ikke så mange heller, maks 5 halvliter. I hverdagen har jeg aldri halsbrann. Blir lei meg og tenker, skal jeg ikke klare lenge å ta noen pils ute med venner Har lavkarbo litt skylda at jeg enda verre tåler pils....?? Kjøpte på apoteket Galieve tyggetabletter mot halsbrann som jeg ble anbefalt. Var ute i går og tok dem før jeg begynte å drikke, og det gikk bedre, har ikke ihvertfall kastet opp. Takker for svar
Jeg får også halsbrann av øl, drikk hvitvin i stedet