Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-14, 11:09   #11
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: kanskje et litt dumt spørsmål, men jeg spør alikevel

Opprinnelig lagt inn av engeljenta30, her.

litt vanskelig det carisma når jeg er i jobbpraksis på dagtid og bor ikke i oslo.

Imse, jeg vil og trene på senter for å stramme opp kroppen, får ikke strammet opp kroppen ved å bare gå turer osv

Hvis økonomien blir bedre neste mnd er kanskje en løsning å vente en mnd med innmeldingen og så trene på egenhånd frem til da? Selvfølgelig kan du stramme opp kroppen uten å trene på et senter - har du sett på boka "Trening uten studio : stram opp og kom i form - på bare seks uker" av Lucy Wyndham-Read f.eks.? Sjekk om ditt lokale bibliotek har den eller kan skaffe den.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat