Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-14, 11:21   #3
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Velkommen!

Melkeprodukter kan være uheldig, så det ville jeg ha prøvd å unngå i større grad. Mange opplever nemlig disse som en showstopper.

Antall karbohydrater avhenger av hvilken retning du velger, men et sted mellom 20 og 60 så vil du i det minste garantert gå ned. Jeg har ligget i dette området, og gikk ned 28 kg på 16 måneder sånn ca.

Velg fete alternativer, f.eks nakkekoteletter i stedet for vanlige koteletter, kyllinglår/vinger med skinn i stedet for kyllingbryst etc. Jeg har også valgt å spise mye egg, disse inneholder rundt 50% fett pluss det meste man ellers trenger av næringsstoffer og vitaminer (unntatt vitamin C).

Det finnes flere tabeller på nettet der man kan legge inn matvaren og få opp næringsinnholdet. Søk på næringsinnhold, så får du opp litt forskjellig.

Lykke til med ditt nye kosthold, du vil ikke angre!

Signerer det index sier med ett forbehold - melkeprodukter. Jeg er enig i at mann ikke må pøse på med noe av disse matvarene. Men, jeg har spist en del og ikke hatt problemer med vektnedgangen. Mitt forslag er at du leser deg opp - nybegynnertråden her og bøker fra biblioteket og så føler du hva kroppen din trivs med!