Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-14, 15:51   #8
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fett og gallebetennelse?

Jeg syns du er i yngste laget for en slankeoperasjon( jeg var 45 da jeg tok GBP) og tenker legen din heller bør henvise deg til annen hjelp enn akkurat det.
Tenk om du er en av de som opplever fæle komplikasjoner.

Ellers syns jeg du skal stå på og kjøre lavkarbo om du har tatt blodprøver etc som viser at du ellers er helt frisk og det ikke er andre grunner til at du ikke går ned i vekt.
Tilløp til en mulig gallebetennelse kan komme av så mangt og trenger ikke bety noe som helst. Blir det ille, fjerner de den jo og det er ikke noe problem å leve uten galleblære om man er forsiktig i begynnelsen. Tilvenning til normalt, fettrikt kosthold tar litt tid etterpå, men er fullt ut mulig for de aller fleste.