Hvor lang tid tok det før dere gikk ned i vekt første gang?
Hei på dere! Her kommer enda et nybegynner spørsmål som dere sikkert er kjempelei av 
Hvor lang tid tok det før dere begynte å gå ned i vekt? Har nå gått på lavkarbo i 7-8 uker. Har vært i ketose det meste av tiden. Har aldri gått på lavkarbo før, så forstår at dette er en stor påkjenning for kroppen min, men burde jeg ikke snart gå ned litt?? Spiser mellom 1500 og 1900 kalorier om dagen (noe som i utgangspunktet skulle gjort at jeg gikk ned?!) og mellom 15 til 35 karbohydrater. Er veldig, veldig flink i hverdagen og spiser ikke NOE søtt (har til og med kuttet ut den ene suketten i teen og tyggis) for å bli kvitt sukkersuget. Er dog ikke såå flink i helgene og drikker litt lettbrus og spiser en knekk 86% sjokolade eller to... Men i forhold til hvordan jeg spise før, så er dette ganske bra altså! Hehe trener også hard to-tre ganger i uka og går mye turer med hund utenom det. Har heller ikle gått ned noen cm noe sted 
Lager all mat fra bunn, spiser masse fisk og kylling, noe rødt kjøtt (bare svin), egg, fløte, cf og masse grønnsaker. Regner og veier alt jeg spiser, så vil påstå at jeg har en god oversikt!
Så tilbake til spørsmålet mitt; hvor lang tid skal det ta før den dumme kroppen min skjønner hva jeg holder på med? Eller kan det rett og slett hende at lavkarbo ikke er noe for meg? Kan også nevne at jeg er 158 høy (eller lav), og veier litt over 60 kg, så har ikke alt for mye å gå ned, men en god 5-7 kg på hofter/mage/lår.
Unnskyld hvis dere har svart på dette mange ganger før, men utifra alt jeg har lest burde jeg begynne å merke resultatet innen nå :/ tuuuusen takk for svar!!
|