Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-14, 19:57   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Småfeit 79 modell av en mann søker noe hjelp og tips.

Med mindre du vil være i ketose så kan du jo tillate deg litt gulrot, kålrot og andre rotgrønnsaker kanskje, jeg synes det er i overkant å kutte ut alt det, men det er min mening da. Ellers kan man spise løk selv på ketose sies det (prøv deg frem), blomkål, brokkoli, purreløk, salater, tomat, paprika, agurk, kiknakål, hodekål, squash, aubergine (for den som liker det...) - ta en sjekk i grønnsaksdisken!

Blomkål og brokkoli kan kokes møre og kjøres til mos/pure med en smørklatt og masse krydder (bruk blender eller stavmikser) - knallgodt! En liten fløteskvett kan du også ha i hvis det ikke blir for tyntflytende da. Hiv oppi litt sellerirot eller persillerot og la det koke med (trenger antagelig en del lengre koketid), det gir kjempegod smak! Sellerirot-fries er forresten knallgodt! Del opp en sellerirot i pommes-frites-staver, sleng dem i middels varm stekepanne med en smørklatt, ha på salt og pepper og stek dem i 20 min, rør rundt av og til så de får litt farge på alle sider. Utrolig godt!!!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat