Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-14, 09:43   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Panikkanfall og smårykning i kroppen/candida

Tenker som TrillTrall at dette kan være koffeinabstinenser, hadde det også litt sånn med hodepine og litt abstinensfølelse (i tillegg til at jeg ble temmelig grinete ...) den gangen jeg ga koffeinkutt et forsøk.
Men jeg får også en liten tanke om du får i deg nok magnesium? Jeg får leamus og kramper lett om jeg glemmer å ta magnesiumen min.
Hva angår panikkanfall/angst kan det nok være betinget av helt andre ting enn man kan fikse med mat, uten at jeg vet hva som ligger til grunn i ditt tilfelle ... Men om dette er ting du har hatt før, kan det rett og slett hende at du er litt ekstra tynn i huden akkurat nå som du har kutta ut to såpass sterke stimulier (sukker, koffein).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat