Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-14, 07:40   #8
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Småfeit 79-modell av en mann søker noe hjelp og tips

Signerer på det TrillTrall skriver og legger til at jeg trives beste med 50-60 g karbohydrat daglig, men jeg er fremdeles i ketose.

Ketose er ikke et must for å gå ned og det er heller ikke gitt at man raser ned i vekt for det at man er i ketose. Det varierer fra person til person og bare du kan finne ut av hva som fungerer for deg. I ketogen tilstand er det mange som opplever at sultfølelsen ikke er så stor lengre og det er "enklere" å spise normal porsjoner.

Jeg synes absolutt du burde få tak i en av bøkene som omhandler lavkarbo, som f.eks Ketolyseboka, GI-null, Kostrevolusjonen, Bedre uten Brød, Hexebergbøkene m.fl. Du trenger bare lese en av disse for å faktisk forstå hvordan dette virker og hva som skjer med kroppen.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat