Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-14, 22:46   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en motløs nybegynner?

Det er jo ikke farlig å samle litt vann! (Med trykk på "litt"). Det spørs jo på hvilke baconcrisp du spiser og hvor ofte det skjer, men prøv å unngå gjøre dem til hverdagskost.
Fiberrik er litt sånn bob-bob ettersom de inneholder hvete, og du kan kanskje heller prøve deg på å lage dine egne? Finnes plenty med gode oppskrifter her på forumet, f.eks. Ellers tenker jeg at dersom du blir sulten eller fysen utover kvelden, bør du heller prøve å spise litt mer til middag.
Ellers synes jeg maten din ser grei ut, egentlig. Nå har du holdt på å bare tre uker, så jeg ville nok gitt det litt mer tid. Skulle du derimot stå helt stille i fire uker kan det være en idé å kikke litt nærmere på det. Mange opplever f.eks. at meieriprodukter går utover vektnedgangen, så å kutte ned på/ut dem er noe å tenke på på sikt. Ikke minst det ikke spise for næringa, altså det vi kaller å småspise, uten at jeg vet om du gjør akkurat det (annet enn at du skriver om "fysing"), litt kan fort bli mye.

Jeg ville uansett gitt det litt mer tid, var jeg deg. Kroppen virker på mystiske vis, og ikke alle har samme kontinuitet og tempo på vektnedgangen. For de aller aller fleste går det dog i rykk og napp.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat