Sv: Kan noen hjelpe en motløs nybegynner?
Se om du kan klare å komme over den fysinga. Om det er noe som kan distrahere deg litt - som en god bok, håndarbeid, en liten gåtur i nabolaget. Kanskje like greit å knipe en sånn liten "uvane" først som sist? Ikke at det er så farlig å kose seg med litt baconcrisp nå og da, altså, jeg tenker mer på den sedvanlige fysenheten som noe man kan ta tak i.
Jeg ville for det første gi det litt tid før jeg begynte å skjære ned på matvarer, for menyen ser ikke halvgæli ut, nei. Som sagt er de fiberrikene noe jeg heller ville byttet ut, skulle jeg endret noe på dette tidspunktet. Skal du kutte ut meieriproduktene kan du like så godt kutte ut alt (bortsett fra meierismør til steking og sånn, da. Det er det verken nok proteiner eller melkesukker til at det skal ha noen særlig innvirkning uten at det er en intoleranse til stede). Men "verstingene" er nok fløte og ost, har jeg inntrykket av. Men igjen, da. Det har faktisk bare gått tre uker. Gi det minst et par til før du gjør noen drastiske endringer, er mitt råd!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|