Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 09:34   #27
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent
Lightbulb

Sv: Janmesis innlegg har havnet på forsiden på vektklubb.no og blir slaktet

Hei.... Det var jeg som startet tråden Karbohydrater, fett og proteiner. Derfor har jeg også tatt meg friheten å kopiere noen av svarene der, fordi jeg kommer til å bruke dem i en bok ved senere anledning.

Jeg meldte med inn i Vk sommeren i fjor, gikk opp 5,8 kilo tilsammen. gikk først ned 0,8 så opp alt pluss 5 til.

DERFOR startet jeg tråden, jeg ville ha lov til å stille spørsmål med hvordan det kunne være eneste måten og gå ned i vekt siden jeg ble bare mer og mer sløv, mer og mer vondt i alle kroppsdeler, og mindre og mindre lyst å ri hesten min selv om vi nettopp hadde blitt nr 4 sammenlagt i NM. Dette har blitt dårlig mottatt, og jeg har blitt beskyldt for å være bombastisk og fundamentalist.

Så på siden min her inne, Rocky's treningsdagbok, Tone's slankedagbok under åpne dagbøker finner dere endel utdrag fra VK tråden jeg startet.

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat