Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 15:44   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Så mye likt vi bruker da ! Jeg har brukt Progesta Care siden august/september. Startet med den pga overgangsalder og hetetokter. har prøvd masse andre "midler" fra helsekost uten hell ! Nå er jeg kvitt hetetokter og jeg har hatt mensen to ganger (med 28 dagers mellomron) for første gang siden juli. Desverre hjelper den ikke mot vannansamlinger på meg, men det er vel fordi vannansamling kan komme av mye forskjellig og hvorfor jeg har det er det ingen som har klart å finne ut av noen gang. Kanksje jeg skulle ta meg en tur til Karin jeg ogå !

Får ta meg en tur neste gang jeg skal til Stalsberg og hilse på tanta mi !

Takk for gode innspill, ideer og ikke mist engasjement der inne på VK. Jeg er som Albertine og orker ikke lenger bruke tid å energi på å diskutere med "jeg alene vite" debattanter. Det gjelder ikke bare de på VK eller SN, men også her inne. Dessverre er det også lavkarbere som er så overbesvist om at deres måte er den eneste rette at de ikke vil høre om at det finnes andre metoder. For dem finnes det bare en sannhet. Da er vi straks ned på et nivå hvor diskusjoner er bortkasta tid. Det er en kjennsgjerning at lavkarbo ikke passer for alle eller funker for alle. Vi er alle forskjellige og det viktigste er at hver og en finner noe som funker for en selv.

Ha en fortreffelig søndag - håper du kommer deg opp på hesteryggen igjen snart !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat