Sv: Sulten!
Takk for svar.
Jeg skjønner at jeg bør spise når jeg er sulten altså, men samtidig sover jeg ofte veldig urolig om jeg spiser for sent på kvelden.
Så det hadde vært fint om jeg fant en løsning som gjorde at jeg slapp å ta siste måltid for dagen i 22.30 tiden...
Spiser ikke så mye melkeprodukter gjennom dagen om man ser bort fra smør. Og jeg drikker 3 liter vann fra flaske om dagen (4 x 0.75), samt vann til hvert måltid og kanskje et glass brus på kvelden. Så tørst skal jeg kanskje heller ikke være.
I ketose er jeg også.
Når det kommer til spisingen min blir den gjerne litt hektisk ved middagstider med stor og sulten familie. Men jeg hjelper ungene først, slik at det blir litt mer ro til meg når jeg setter i gang å spise. Men jeg kaster på ingen måte maten inn i magesekken, men spiser i greit tempo.
En middag kan bestå av en hel nakkekotelett, brokkoli med ost og smør og en saus av tomater og litt fløte. Hele tallerkenen er full og jeg kjenner meg god og mett etterpå men 3 timer etterpå er jeg helt klart sulten igjen. Da er klokken 20-20.30. Så spiser jeg noe da, og når jeg går og legger meg kl 23 er jeg helt hul innvendig igjen. Rare greier!
Men kanskje jeg får i meg for lite fett da. Vil det hjelpe med en skje kokosolje i tillegg til middag tror dere?
|