Tråd: Sulten!
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-14, 15:04   #8
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Sulten!

Kroppen bruker tid på å lære seg å forbrenne fett som hovedkilde til energi, så kanskje den tror den sulter siden du gir den lite av det? Jeg ville spist masse grønnsaker og bær for å få en myk overgang. Vet du om du får i deg passe med kalorier? Legger du inn på diett.no eller tilsvarende? Får du i deg mer energi enn tidligere? I begynnelsen trodde jeg at jeg inntok mer kalorier enn før, men det gjorde jeg egentlig ikke, fordi brød, frukt etc spiste jeg mer av i gram enn jeg gjorde av kjøtt, ost, egg og fisk..Men jeg var mindre sulten på lavkarbo likevel, jeg da, så jeg ville lagt inn maten på diett.no om jeg var deg. I begynnelsen er det lurt å sjekke der om fordelingen av næringsstoffer er tilnærmet ideell. Nei, du skal ikke egentlig være mett hele tiden. Det er feilinformasjon. Du skal bli mindre "lavt blodsukker-sulten".