Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-14, 22:09   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hei hei!

Jeg veide 97 kilo da jeg la om. Veier nå 66-67 kilo, og er 167 høy. Altså nå aldeles normalvektig. Jeg har holdt på i ... uhm ... sju og et halvt år, så og si uten utskeielser. Men jeg har strevd med en god del tilleggssykdommer, da, så jeg representerer vel uansett ikke noen typisk normal, og de fleste som er like strikte som meg bruker nok ikke like lang tid på tredve kilo.
Men for å si det sånn, så har lavkarbo vært temmelig suksessfullt for meg, selv om vektnedgangen tok sin tid, men den var også sekundær. Først og fremst har jeg fått innmari mye bedre helse; kvitt en haug med allergier og migrene, samt at diabetes og stoffskifte, også med hjelp av riktig medisinering, er under kontroll.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat