Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-14, 11:14   #22522
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg surfet på nettbrett før jeg surfet noe særlig på mobil, og jeg syns det er helt håpløst å lese f.eks artikler o.l på mobilen (selv om min har ganske stor skjerm). Selv facebook syns jeg blir knotete på mobil når jeg er vant til noe annet. Et nettbrett uten mulighet til nett hvor som helst blir bare en variant av en PC for meg, og hadde nok for det meste blitt liggende hjemme.
Da ville jeg heller kjøpt et windowsnettbrett (men ikke Surface) med utvidelsesmuligheter, så man også kunne jobbet fra hvor som helst. Dell (ja, det gjør vondt å si det, men...) kommer med noen ganske fine nå.

Jeg ser virkelig ikke poenget med 3G på nettbrett for meg. De gangene jeg bruker nettbrettet når jeg ikke har wifi så har jeg som regel heller ikke mobilnett (fly). Eller så er jeg i utlandet, så mobildata kan koste skjorta. Så hva er da poenget med å ha mobilnett på nettbrettet for meg? Jeg ser på nettbrettet som et alternativ til PC, ikke til mobil. Jeg har en Asus Transformer Prime

så den ser jo ut som en laptop når den er i tastaturdocken og den erstatter vanlig bruk av laptop. Men med en batteritid på 16 timer eller noe. Fantastisk.

Og som Lemen sier, er man i nød så er det jo bare å sette opp mobilen til trådløs ruter.

Når jeg er utenfor hjemmet er jeg som regel opptatt og kan ikke kladde på et nettbrett. Jeg kjører overalt (bor på landet), så jeg tar ikke buss. Det er ikke mye venting for meg. Bare noen minutter her og der, og da kladder jeg på mobilen. Dessuten er nettbrettet for stort til å ha med seg i veska overalt. Jeg tar det bare med ut når jeg vet at det blir mye venting og jeg ikke har strømuttak til PC som for eksempel når jeg reiser.

Jeg har ikke savnet mobildata på nettbrettet mitt. Men folk må jo se hva de trenger. JEG trenger ikke mobildata på nettbrett.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC