Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-14, 21:49   #22540
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hvordan får man forandret tålegrensen på barn? Har 2 barn. Den ene tåler mye, den andre sutrer for alt! Hun tøffeste er minst! Vil ikke at hun som sutrer skal være så pyse, for det tror jeg er dumt for henne i framtiden!! Hvordan forandre med kjærliget? Eller skal de bare få være seg selv? Selv om det kan ødelegge for de i fremtiden med hvordan de oppfattes av andre barn? Hun som sutrer er 8 år, hun andre er 6.

Ikke gi henne fordeler eller mye oppmerksomhet når hun sutrer, ikke la henne sutre seg til noe. Si vennlig og bestemt at hun skal snakke ordentlig når hun snakker til dere dersom hun sutre-snakker. Hun er nok ikke en så tøff type som lillesøstra, men det betyr ikke at hun skal få lov til å sutre seg til ting av den grunn. Det er lov å være engstelig.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)