Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-06, 13:16   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få barna med på lavkarbo?

Da jeg begynte med lavkarbo serverte jeg den samme maten til alle i familien. Og siden det var meg som handlet inn ble det ikke kjøpt inn loff eller nugatti eller syltetøy. Det var rent egoistisk den gangen, for jeg spiste det jo sjøl om jeg hadde det i hus.

Man kan gå gradvis til verks, - grovere og grovere brød etterhvert. Da merkes ikke overgangen så godt. Mener Mega har et brød som inneholder halvparten av karbene loffen gjør (loff har rundt 70 pr 100 gram, dette hadde rundt 35). Og knekkebrød er jo godt, mange barn liker det. Ellers masse godt pålegg...

For middager er Albertines forslag helt perfekt. De fleste barn vil spise mer kjøtt om de ikke får pasta/spagetti eller ris. Og salat, blomkålstappe pleier å være populært.