Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-06, 13:43   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få barna med på lavkarbo?

Jeg har en ganske så kresen pode på 4 år. Det vi har fått han til å spise til nå er:

  • Proteinberiket havtregrøt (har Cottage chese i, eller eggeplomme og litt raspete walnøtter samt olje)
  • Lindbergbrød med smør og fårepølse, leverpostei, eller peanøttsmør (det siste er også godt på knekkebrød).
  • Av grønnsaker, så liker han rå gulrot, men ikke kokt og agurk.
  • Han spiser smoothie med olje og bær og litt søtstoff,
  • Han spiser frokostpannekake (som det hender jeg rasper litt squash og kålrot oppi for å få i han litt mer grønnsaker).
  • Han spiser karbonader med ketshup og agurk til.
  • Han spiser pølser med ketshup og agurk til
  • Han spiser kapteinens fyllte torsk (fisk med saus i)
Det hender han spiser litt pizza og taco når vi har det, og vi har forsøkt å servere gryter og sånn, men det er han ikke særlig begeistret for. Og vi har ikke vært sånn superlysten på å prøve heller.
  • Også spiser han speilegg,
  • ...og er blitt ganske begeistret for pappans bacon i det siste, men jeg er litt sånn bekymret for saltinntaket da...
  • Også har vi en krukke med mandler stående på benken som han går å forsyner seg av, og noen ganger vil han ha valnøtter også.
  • Lørdagskosen er sjokoladenøtter og andre nøtter og biola.
  • Han spiser lavkarbovafler med rørte usukrede bær.
Det var det jeg kom på i farten.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat