Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-14, 16:57   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: BMI vekt nådd, men ikke målvekt-fortsette/over til lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av BAN, her.

Har lenge lurt på hvorfor kvinner har helt andre skjønhetsidealer en det menn liker. En av grunnene kan være at det er homser og gamle kjerringer som styrer motebransjen.

Kvinner klager hele tide på kroppsfiksering og kroppsideal som er usunn, men hvorfor pokker driver de med det da.

Hvis dere sikter mot en spesiell vekt uten at det er for å være attraktiv så vil jeg gjerne vite hvorfor.

Å slanke bort overvekt for å få et bedre liv forstår jeg. Å pine seg ned 2-3 kg hvis man har idealvekt forstår jeg ikke.

Jeg er enig i premisset ditt, men ikke argumentasjonen. Indirekte sier du at de som er veldig tynne/smale/ikke formfulle av natur, ev. har et undervektsproblem, ser ut som hesjestaurer og ergo er uattraktive. Det kan være greit å ordlegge seg på en litt heldigere måte. Det er vel hva folk prøver å si deg her, uavhengig av hva TS spør om.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat