Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 08:15   #7
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - hvordan får det til og hvor mange gram?

Den menyen din har egentlig lite av det jeg betegner som mat, det er mer kos og vomfyll

Hvor er grønnsakene f.eks? Sats på rent kjøtt,fisk og egg sammen med masse grønnsaker så er det ingen problem å komme seg ned under 20 g kh daglig om det er et mål i seg selv. Man kan fint komme i og være i ketose langt over 15-20 g kh daglig. Selv holder jeg meg i ketose på 50-60 g kh, men jeg trener en del også.

Litt bær, nøtter og yoghurt (type fet, tyrkisk/gresk) er ingen problem som kos, men soyamelk ville jeg kuttet fra den daglige dietten den kan klusse både med syklus og vektnedgang. Og hvorfor bruker du proteinpulver? Trener du mye vekter? Kan også være en fordel å moderere inntak av meieriprodukter (utenom smør).

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat