Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 12:53   #27
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - hvordan får det til og hvor mange gram?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

En god regel er å holde seg til tema for tråden. Tema handler om ketolyse og hvordan man får det til.
Du kom med en påstand, Englejenta, som heldigvis har blitt grundig tilbakevist, og et er helt greit. Men tråden handler IKKE om at Englejenta skal forsvare sitt syn, jeg synes det er uhørt og til og med frekt.
Carisma f eks forteller om sine positive erfaringer med ketolyse og trening, også skriver englejenta en frekk kommentar tilbake? Man kan jo begynne å lure...
Håper moderator kommer inn og styrer tråden her. Jeg sender nå en melding til moderator om ukorrekte og frekke svar i tråden. Forumet skal jo være et sted for opplysning og lærdom, ikke vranglære.

Kan bare signere Vibeke. Sånn vil vi ikke ha det.