Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-06, 15:00   #18
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan frelse sin mor?

Jeg har klart å påvirke mine foreldre også - jge selv gikk ned 24 kilo, og de undres jo da, på spiseforstyrrelser og andre forstyrrelser og alskens uheldigheter. Saken er at min mor også har vært radisjonell slanker med lettprodukter og corn flakes og ris og poteter, og ikke fattet at det faktisk GÅR ann å reelt gå ned i vekt og forbli der uten å a)sulte seg ihjel 2)ta farlige snarveier 3) en kombinasjon av a og b.
Vi var nylig på ferie sammmen i tre uker, og hun var svært overrasket over at jeg spiste kjøtt, fett, proteiner og alskens godbiter - spiste MYE mer en henne, hun tillot seg bare et minimum av føde - og JEG forble slank mens HUN forble, vel...Ikke så slank... Kremt...

Jeg forklarte henne nøye alt jeg kan om lavkarbo og snakket så ille om sukker at jeg tror det nærmest vaksinerte henne mot det. Har overhørt henne i etterkant kommentere sukkervarene til min far, stakkars. Det viktigste er nå at hun har tatt budskapet - får se framover om det faktisk kan hjelpe henne vekk fra det største bedraget som er begått mot mennesker med overvekt - feilinformeringen rundt sukker og fett.

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat