Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 22:11   #1
Bellabo
Medlem
 
Bellabo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 167
Bellabo er på en erverdig vei

Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Hei og hå
Er det liv laga å lage en liten tråd for oss som har vært på slanking lenge tru ?

Det er lett å miste den siste lille gnisten for å ta seg skikkelig sammen og "stå løpet helt ut". Hvor mange ganger har jeg ikke nesten kommet i mål, også bare feira jul , påske eller sommerferie litt vel lenge.

Men nå er det nok.... nå skal jeg ta meg sammen, jeg har bare 6 kilo igjen før jeg er helt i mål. Og det skal jeg greie ! faktisk !
kanskje jeg trenger en ekstra puff i ny og ne... eller noen nye tips og gode råd ? kanskje vi er flere som trenger å gi hverandre en liten dytt

Jeg har holdt på med mine prosjekt siden 2009. Først ketolyse, så Fedon,Ketolyse igjen, og så rett og slett et kosthold uten mel og sukker. Jeg lager konsekvent alt fra grunnen av og har fått veldig sansen for mat rett fra bonden. Meeen som sagt har jeg nå bare disse siste 6 kiloene som SKAL av, og da har jeg valgt Ketolyse.

Flere som er i samme båt og skal vi hive oss rundt sammen

__________________




revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat