Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-14, 16:16   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Ah. Dette tror jeg er tråden for meg!

Kort fortalt: Startet ut på 97 kilo høsten 2006. Har en del metabolske utfordringer, og går IKKE lett ned i vekt, men det ser ut til at kroppen begynner å bli stadig friskere, og nå veier jeg 66 kilo, og er én kilo unna den målvekta jeg har hatt hele tiden. Om kroppen vil lenger ned, sier jeg ikke nei, men på 65 kilo vil jeg være rimelig fornøyd. Jeg er for øvrig 167 cm.
Har levd stort sett ketogent hele tiden, men hadde en kortere periode med Fedon. Trives best i ketose, og det er nok blitt min livsstil, selv om ketosen ikke lenger er noe mål i seg selv. Har hatt to sprekker, den siste for over fem år siden, så er rimelig konsekvent. Men skeier nå og da ut med nøtter, sukkerfri sjokolade, lavkarbobakst og sånn.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat