Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-14, 20:43   #22697
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Det var da voldsom da? Man må jo gå ut fra at Marella kan tenke selv og ikke helt viljeløs anskaffer seg hund fordi barna ønsker en hund? Det er kanskje derfor hun lufter det her? For å få råd og tips om hva hun bør være oppmerksom på?

Jeg svartmalte litt ekstra med vilje. Jeg elsker hunder (og katter) selv altså, men har ikke hund fordi det er alt for stort ansvar i forhold til det jeg kan påta meg, i alle fall slik livssituasjonen min er nå. Kjenner flere hunder da og den minste er hyper og markerer gjerne inne hos fremmede og er ikke videre dressert. De større hundene er gjerne mye roligere og greiere å ha med å gjøre. Har en stoooor golden retriever som nærmeste nabo - verdens fineste Charlie! Og en mops i oppgangen og herremin - det dyret hadde jeg ikke orket ha i hus, den er jo så bortavlet at den ikke kan puste ordentlig, den snøfter og stønner og bråker som et uvær, stakkar liten!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)