Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-14, 14:50   #13
Lykkejenta85
Medlem

Lykkejenta85 sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Vestlandet
Lykkejenta85 har en fantastisk aura rundt segLykkejenta85 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: April-startere

Så kjekt med en Aprilstarter-tråd

håper jeg også kan bli med her.

vår, sommer og høst er fine årstider å gjøre omveltninger i livsstilen sin og komme seg ut i naturen. for ikke å snakke om grillmaten som Torkil nevner. prøvde i fjor å grille grønnsaksspyd, foliebakt fisk og kamskjell... er så myyyye god mat som kan grilles. og som er ketosevennlig

jeg er en jente på 28 år som 1.1.2013 var lei av livet som jojo-slanker og begynte å legge om vaner og tankesett for å klare å gå ned og beholde vekten. Jeg har til nå klart å gå ned 17 kg (brukt over 1 år på det altså, men de er og blir borte fra kroppen, og det er det viktigste!! ) jeg får mye drahjelp av hunden min som vi fikk i hus i mai-13...med henne er det mye lettere og kjekkere å komme seg ut på tur uansett vær og vind. jeg har en fysisk krevende jobb så jeg har i første omgang tenkt å prøve på å være i ketose med 15-20 g kh per dag. ser jeg at vektnedgangen stopper opp så får jeg knipe litt mer inn. Men jeg ser for meg at veien etter vektnedgangen innebærer liberal lavkarbo for resten av livet, så jeg synes det er greit å ha en del grønnsaker å variere med, også nå i starten.

jeg har ca 33 kg igjen til mitt store hovedmål. så det er bare å brette opp ermene og stå på.

Masse lykke til fremover aprilstartere!!