Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-14, 20:33   #40
kristine89
Medlem
 
kristine89 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 254
kristine89 er ny på veien

Sv: April-startere

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Hei. Jeg var tilbake på lavkarbo 26.mars, så klarer jeg å snike meg med som en april starter mon tro? Jeg merker at jeg blir frustrert hver gang vekten beveger seg feil vei, sånn 0,5 opp natten (ja, jeg vet man ikke skal veie seg hver dag, men klarer ikke la vere)... uansett, så er det mer motiverende å se på helheten fra uke til uke.

26.03.14 - 96
02.04.14 - 93.3
08.04.14 - 92.3

Vekten viste forresten 91.5 på lørdag, og det er det jeg finner veldig frustrerende

Hvis jeg skal ta en kort presentasjon av meg selv, så er jeg en 22, snart 23 år gammel jente fra bergensområdet. Er for tiden deltidsstudent, men begynner på heltid til høsten. Jeg gikk på lavkarbo i 2010, og gikk ned 33. Kg. Over halvparten av de har desverre sneket seg på igjen, men nå er jeg mer motivert enn noengang for å få dem av igjen. Håper på å klare ca.1. Kg i uken frem til skolestart til høsten, for det hadde vært herlig å vært litt "FIT" til den tid. Gleder meg til å gå ned i lag med dere

Gratulerer med flott resultat på kort tid
Vekten varier fra dag til dag avhengig av hvor mye mat vi har i tarmene, salt og vanninnhold, hormoner, osv. Ikke vær frustrert over det.

__________________
Min journal: Kristines vei mot velvære
kristine89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo fordi det gjør godt Svar med sitat