Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-14, 22:09   #22805
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det var ikke noe navnendreskjema med da vi var hos presten. Det var kun bosted etter vielsen som måtte skrives.

Nå er det 16 år siden jeg giftet meg, men mener bestemt at det på ett av papirene fra presten (eller var det fylkesmannen?) var et punkt med "Navn etter giftermålet" eller noe sånt, der man kunne fylle inn dersom man ønsket å ta partnerens etternavn. Men alt annet måtte man gjøre selv da - bankkort, bibliotekkort, pass, førerkort osv.

Det første jeg gjorde da vi ble enige om å skilles var å fjerne hans navn fra mitt igjen. Om jeg skal gifte meg på nytt (og det håper jeg!) blir det ikke aktuelt å endre navn en gang til for min del, jeg er TrillTrall Xelsen og sånn er det med den saken.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)