Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-14, 11:45   #22853
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vanligvis, men man regner vel 12 blødningsfrie mnd før man kan si at man ikke er fruktbar lenger. Det kan plutselig komme ett egg så lenge man har mensen. Sjansen blir jo mindre og mindre med årene, men man leser jo innimellom om kvinner som trodde det var overgangsalderen, men så viste det seg å være en attpåklatt.

jaja, en attpåklatt i ny og ne er da bare friskt og fint (siden jeg fikk en for 4,5 år siden hadde det jo være ufattelig om jeg hadde blitt gravid en gang til som 47-48 åring... da ville jeg hatt en utrolig historie. To barn som ung med prevensjon, ett barn som 42-åring etter at legen mente det ble vanskelig pga PCOS og en til som 48-åring når man trodde det var slutt på det hele).

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon