Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-06, 23:39   #31
Strutsen
Gjest

Dette er fantasiske lesning !!

Jeg ble SÅ utrolig inspirert av å lese hele dagboken din Tone Snakk om pågangsmot og "stå-på-vilje" - og ikke minst måten du har tatt tak i problemene dine på !!!

Høres utrolig spennende ut med både Karin og Balderklinikken - så nå lurer jeg på om jeg skal følge i dine fotspor ! Var det lang ventetid ? Priser på de ulike behandlingene/prøvene/konsultasjonene??? Jeg vil vite... *fnis*

Jeg brukte Progestacare en periode selv - men er jo så utrolig slumsete at jeg glemte den etter en måneds tid. Nå har du minnet meg på hvor bra den kan være - så jeg skal løpe og kjøpe igjen !!! Kroppen min er som en BRØNN - jeg samler vann av alt mulig rart (aner liksom ikke hva som gjør susen) og jeg har forsøkt med all verdens remedier for å bli kvitt vannet - uten hell. Føler også ofte at legen tar altfor lett på dette - ved å kontrollere blodtrykket og deretter fortelle meg at blodtrykket er bra, MEN det er sikker overvekten som gjør at jeg samler vann..... *sukk*

Nææææ - dette ble et utrolig rotete innlegg *fnis* men det kan kanskje unnskyldes med at jeg er stuptrett og veldig sliten. I tillegg til all jobbing idag så har jeg vært en tur i stallen og tatt meg av en hest med betennelse i en leddkapsel (noe skikkelig DRIT - unnskyld uttrykket) - så hun har fått litt massasje for å løse opp på steder hvor hun kompenserer det vonde benet.

Ha en toppen dag i morgen !! Sol deg i glansen av supre resultater og en bukett solstråler fra meg til deg Du er en flott inspirator !

Svar med sitat