Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-14, 00:02   #22900
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Grattis med ny electrolux topp!
Blomster? Mann? Vet mannen din at det finnes blomster som kan kjøpes og gis til fruen?? Du må i så fall gi meg linken til den appen "som får menn til å kjøpe blomster" for når sambo (som blir mannen min 9. mai kl 15.15) vil gjøre stas på meg kjøper han tørrfisk eller bacongull. Han liker ingen av delene så dermed har han strukket seg laaangt ved å kjøpe det til meg. Meen blomster er jo liksom litt mer romantisk enn varmebehandlet barbert grisehud som veldig ofte er dårlig barbert.....

Blomster? Fra mannen? På snart 9 år har jeg fått en rosebukett og en begonia... Til vår 5-årsdag mente han at joooo - jeg kunne jo få en blomsterbukett da! Nå er det straks 4 år siden og den buketten har jeg ikke sett noe til. Men jeg fikk noe annet kjempefint den gangen altså, det skal sies! Sånn litt etterpå - etter et heftig hint fra en venninne av meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)