Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-14, 11:39   #41
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Uh... etter å ha følt at vekta ikke helt har gått veien, og spist opp hele dagsrasjonen med mat-før-middag før klokken 12 følte jeg meg passe go'rund der jeg ruslet fra universitetet i går. Møtte på to fra studiet på veien som bare "wow så tynn du har blitt (WHAT?!). Tynn er ikke akkurat en betegnelse jeg trakter etter, men jeg trengte den der og da.


Go'følelsen varte ikke lenge akkurat. Rett etter dro jeg til et marked i nærheten og en fyr presterte å lire av seg noe ala "Yeeeah looking good" på en så sleazy, ubehagelig måte at det kunne ha vært en parodi. Herregud. Folk.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 12-04-14 kl 13:24.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat