Tråd: Hjelp søkes
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-14, 11:58   #6
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelp søkes

Enig med index. Men for meg stopper det opp med mørk sjokolade i tillegg til melkeproduktene. Det er mye energi i den sjokoladen. Hjemmelagd pizza med tynn bunn i helgene kan jeg også glemme om jeg vil ned i vekt. Nå er jeg 165 og veier 60-61. Trives med et par kilo mindre, men da må jeg også snu og vende på hva jeg spiser og så om jeg koser meg litt igjen med litt pizza en helg, et kakestykke, litt sjokolade, rotgrønnsaker, sånn noe hele tiden, uten at jeg verken overspiser eller inntar noe voldsomt med karber - ja så kryper vekta tilbake igjen... så jeg prøver heller å få i meg tilstrekkelig med næring, passer på vitaminer/mineraler og fordøyelse, prøver å trene litt til tross for skader, finne på ting jeg kan gjøre i stedet for det jeg ville gjort som skadefri.... for å stramme opp litt, komme i bedre form. Tenker overskudd i hverdagen og passer på at vekta i det minste ikke kryper mer oppover...

Håper du etterhvert kommer frem til en balanse som DU er fornøyd med.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat