Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-14, 00:19   #22932
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen med tips på hvordan mann skal takle en 8- år gammel jente som lager mye drama? Dvs hun er høylytt og dramatisk om hun slår seg eller ikke får til håret sitt... Hun er sjalu på lillesøster og venner, hun tenker og analysere... Hun er utslitt! Vi vil oppdra henne, samtidig som jeg tror hun er oppdratt litt for mye... Dvs hun er veldig moden på mye, men takler ikke noe stress. Jeg har sikkert mast for mye... Men når hun feks slår seg, hyler hun og roper og gråter! Føler at det ikke er normalt. Hun virker nesten pubertal!! 8 år?

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.