Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-14, 18:10   #22942
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har motsatt problem, en som sjelden gidder eller har tid til å skrike. Han får verdens største blåmerker vi ikke aner hvor kommer fra, og har sannsynligvis bristet et ribbein en gang (kul på det).

Eldste min er/var sånn. Gråt og hylte han var det for å få det han ville. Ble han syk gråt han aldri. Etterhvert lærte jeg at avtakende matlyst og aktivitet betød at han ikke følte seg vel. Han hoppet rundt med et stort brokk en gang og knekt hånd en annen. Han sa aldri noe, ble sjekket på sykehuset ang smerteterskel. Klaget aldri; det er han som har ms. Det er derfor jeg bebreider meg selv for ikke å ha sett symptomene tidligere for det skal jo så mye til før han sier ifra pga hans toleranse. Nå er han 19 år, men kan fremdeles sutre hvis han vil oppnå noe.