Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-14, 06:27   #23006
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Ginger ale skal vel være alkoholfritt. Det som kalles ginger beer kan inneholde alkohol, ser jeg når jeg googler. Og ginger beer brygges på noe av samme måten som øl, så jeg vil tro at ginger beer har ca like mye karbohydrater som øl.

Edit: Fant en ginger ale på polet med 8% alkohol. Wikipedia påstår at ginger ale skal være alkoholfritt og ginger beer kan inneholde alkohol, men...

Wikipedia er ikke til å stole på. Hvem som helst kan legge inn "fakta" der.
Ale er en type øl, ofte overgjæret, som gir en fyldig nesten søtlig smak. Jeg drakk endel ginger ale, ikke ginger beer, i Australia, men den var heldigvis ikke så søt som den her hjemme. Har forresten funnet to forskjellige ingefærøl med alkohol på butikken; Ginger Ale og Ginger Joe. Angående søthet er det det samme med cider. Cider her hjemme er jo sirup i forhold til "ekte" cider ala Bulmers og Magners. En del av cideren her hjemme er dessuten laget på vin og ikke brygget helt fra start.

Sist redigert av Kanutten : 26-04-14 kl 06:42.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥