Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-04, 23:32   #5
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg må bare si at jeg lo godt da jeg leste det innlegget ,skrattet nærmest.

Men det er da noen merkelige venner du har, det må være misunnelse for at du med liv og sjel går inn for å drepe alle de stygge karbohydratene
og de ikke selv er i stand til å gjøre det samme.

Jeg driver for tiden å overtaler 2 stykker på jobben til å redusere innholdet av karbohydrater, men det er bare den ene som hører på meg:-)
Den som ikke hører begynnte på Lindberg samtidig som jeg begynnte på Atkins og hun gikk ned 6 kilo og ga opp,nå er hun gått opp 3 av de igjen.
Vi hadde samme vekt da vi startet.men nå veier hun 16 kilo mer en meg,men hun nekter å la vær å spise poteten til middag da:-)
Og hun er totalt umulig å ha med å gjøre når hun er premenstruell,jeg prøver å si at det blir mye bedre dersom hun kutter ned og vil antakelig også slippe hodepinen hun får hver gang,men jeg snakker for døve ører.

Får si som Lise,du får heve deg over dem.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat