Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-14, 10:44   #23040
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du noen gang vært hos legen med en sånn reaksjon? Fått testet kortisolnivået ditt? Er du allergisk mot noen ting?
Få tatt et bilde evnt når det er som verst og ta det op med legen din. Tror ikke det er noen normal stressreaksjon, akkurat, men mulig det har en fysisk forklaring i bunnen!

Jeg har ikek testet kortisolnivået spesifikt, men tror de er med på det jeg tester på fedonklinikken nå (som hun bare mumler over reultatet på ) Nei, det er definitivt ikek en normal reaksjon! Har vært hos lege med det et par ganger, den ene gangen hadde jeg skutt hull i øret og fikk skikkelig allergisjokk på kvelden, den andre gangen var det tabletter med efedrin som utløste det. Etter de gangene har jeg bare godtatt at dette kommer innimellom. Ja, forresten fikk jeg det da jeg ble bitt av nabokatten for et par år siden og da fikk jeg allergimedisin av legen i tilfelle det skulle dukke opp igjen.
Jeg er allergisk mot pollen, plastsmykker (fant jeg ut på den hull i øret runden) og litt sånt, men dette kommer helt random. Det har aldri vært to episoder som har blitt utløst av samme tingen. (Er det rart legene er litt oppgitt over meg? ) Det var først nå jeg linket det til stress-reaskjonen.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men man har jo gjerne i tillegg de psykiske virkningene mens det står på - som at man skal dø, paranoide tanker etc.

Ja, som sagt er det totalt fraværende, selv da jeg var sikker på infarkt (Mer lettelse enn frykt for å være ærlig )