Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-14, 11:39   #23063
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tok ca 45 min, 1 km hver vei. og ja, selv om jeg akkurat nå ikke følte meg så verst er jeg ikke i slag.. svetten silte, det pleier det ikke.
går ikke på insulin enda, men legen vil.. har konsekvent langtidssukker over 10 det siste året, cpeptid på over 1500 og metforminen sliter jeg med å få i meg stor nok dose uten å bli uvel.
gir ikke denne uvelheten seg må jeg nok tilbake til lege på fredag. murr.

Bruker du den som heter metformin eller den som heter glucophage?
Jeg hadde problemer med metformin, men da jeg gikk over på orginalvarianten glucophage ordnet det seg i løpet av et par dager. Verdt å prøve, og hvis det funker kan du be legen om å merke resepten med at du må få orginalen så slipper du høyere egenandel

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF