Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-14, 23:23   #11
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: nybegynner hjelp!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg synes ikke du skal sette en bitteliten unge i vekst på strikt lavkarbo nei.

Da har jeg et kjempeproblem... Min snart treåring spiser, om han får velge selv, rent kjøtt, fisk, reker, grønnsaker (brokkoli er favoritten, gjerne rå i butikken ), egg, majones og smør. Og tyrkisk youghurt med blåbær. Og brekker seg av for store biter brød. Han spiser mellom en kvart og en halv skive brød i barnehagen, men det er fordi han ikke har valget om noe annet. Og han er veldig frisk (og i overkant) rask og vokser som bare det. Kaker og godteri er nesten uinteressant (smågodt slikker han på og gjemmer i teppet...)
Poenget mitt er det er absolutt ikke farlig for barn å spise ganske strikk lavkarbo, de får mer enn nok karbo ellers i barnehage, hos besteforeldre osv.